پـــــل عبور...

  درد تو دلم، چقدر تنهام، هیچکی منو نمی‌فهمه...چرا مس بقیه نیسم چرا اینقدر احساس پیری می‌کنم چرا نمی‌تونم مس بقیه شادی کنم، بخندم، بالا پایین بپرم یا وقتی‌ سرمو روی بالش میزارم بدون هیچ فکری زود بتونم بخوابم... دلم تنگ شده برای بچگیهام برای اینکه نقابمو بر دارم برای ۲ دقیقه هم شده خودم باشم .... خدارو شکر می‌کنم که مسیح تمام بار مارو بدوش میگیره که ما در این دنیا با تمام سختی‌هاش آرامش داشته باشیم، و با تمامه سختی هامون بجنگیم چون خداوند مرا در آغوش میگیره مثل یک پدر محبت می‌کنه و نمیذاره پیر شیم، مواظب ماست تا ابدلاباد. دعا می‌کنم برای شما امروز اگر همچنین حسی دارین، به خداوند بسپارید اون تمام بار شمارو به دوش میگیره که شادی قبلیتنو به دست بیارید.  

..




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: